Inför förbud mot pantade nattklubbschefer nu!

Att nattklubbar och dess vakter kan ha de mest infantila regler och förordningar i samhället visste jag redan, men att det var så här illa visste jag inte. En klubb i Malmö vill inte släppa in människor med tatueringar för deras publik ska se vårdad ut och ha vårdad klädsel. Jag har finner knappt ord för hur idiotiskt det är.

Människor ska få se ut precis hur dom vill och klä sig precis hur dom vill. Jag tror inte för en sekund på att någon gäst på nattklubben skulle titta snett på de tatuerade tjejerna och tycka att: "Nej usch hit går vi inte igen". Det här är bara någonting som nattklubbschefen fått för sig.

Vill minnas att en moderat kommunpolitiker började gorma över att en miljöpartist kom på fullmäktigemötet med keps på sig. (OOOONHEEEEEEJJJJ så kan han ju inte göra :O Det är dags att du lär dig lite hyfs, pojk! Lite rim och fason!!1). Vem vet kanske har nattklubbschefen samma politiska inriktning som kommunpolitikern.


Så bojkotta de här utseendefascisterna på Swing Inn i Malmö och gå till en vettig klubb där det inte spelar någon roll hur man ser ut, man kan ha lika kul för det. Alla ska inte behöva se vanlig och tråkig ut, vem blir lyckligare av det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0